Igrala je, kot najboljši ponudnik izdelalo drugo podjetje, dobili pa so načrt za celostno podobo okolice zavoda s petimi učilnicami na prostem, kurnik, rastlinjak na klimatsko baterijo, večje vrtove, vodni element, kompostnike, listnico, gozdni vrt ter sadni vrt med igrali. Načrt se izvaja v skladu s potrebami in razpoložljivimi viri.
Učenci pri likovnem pouku barvajo svetlobni tunel.
Senzorni vrt
Na pobudo zaposlenih za postavitev senzornega vrta, je vodstvo zavoda pridobilo donatorska sredstva za njegovo izgradnjo. Zasnovan je tako, da omogoča delo s terapevtskim psom, kjer zavod sodeluje s Tačkami pomagačkami, slovenskim društvom za terapijo s pomočjo psov. Senzorni vrt se lahko uporablja tudi kot učilnica na prostem.
Senzorni vrt je naredil Tomislav in je zasnovan skupaj s specialnimi pedagogi, vodniki terapevtskih psov ter otroci.
Gradili so skupaj
Zavod vključuje vrtec, osnovo ter srednjo šolo. V izgradnjo senzornega vrta so se vključevali učenci podaljšanega bivanja ter učenci ter mladostniki, ki živijo v zavodu od ponedeljka do petka.
Posebno vlogo pri izgradnji senzornega vrta sta imeli mehanična in lesarska delavnica z učitelji, saj so se njihove ideje in spretnosti vključevale v proces izgradnje. Eden glavnih poudarkov pri izgradnji elementov učnega okoliša je, da otroci in mladostniki posvojijo učni okoliš ter vzpostavijo pozitiven odnos do elementov, katere so soustvarjali.
Varjenje pozno v noč je bolje kot učenje
Pouk na prostem za učence s posebnimi potrebami
Rezultati projekta Otroci v permakulturi so uporabni tudi za šole s prilagojenim programom. Na ZGNL-ju bo 13. junija potekal predstavitveni dogodek projekta, kjer bo prikazana uporaba senzornega vrta kot učilnice na prostem ter demonstracija dela s terapevtskim psom v senzornem vrtu.
Prijava na predstavitveni dogodek
Otroci v permakulturi
Delo s terapevtskim psom