Oživitev šolskega vrtaZ mešano skupino učiteljev, staršev in učencev so preko metode Zmajevega sanjanja dosegli že prve vidne rezultate projekta - oživitev šolskega vrta. V skupni akciji s starši so vrt prenovili ter predali v didaktične namene.
Tehnični dan s starši
Sledila je večja priprava za ureditev okolice šole v učni okoliš, na kateri je več mesecev delal celoten kolektiv učiteljev. V enem tehničnem dnevu se je zvrstilo 22 delavnic, sodelovali pa so učitelji, učenci ter 200 staršev. Nastala je učilnica na prostem, urejale so se poti in vzpostavilo se je kompostiranje z efektivnimi mikroorganizmi ter deževniki za šolsko kuhinjo.
Učni okoliš šole s prilagojenim programomNa na podružnični šoli na Cvenu ter na šoli s prilagojenim program v Ljutomeru je učni okoliš rasel pod vplivom dejavnosti na matični šoli.
Čarobni šotori
Naslednji večji premik je bil v pedagoški smeri, kjer je učiteljica petega razreda, Julijano Makovec, začela z vključevanjem otrok v učni proces. Začelo se je s krogom sanj z naslovom: »Kaj bi se v tem šolskem letu moralo zgoditi, da bi bilo to najbolje možen preživet čas?«
Upoštevanje pobud učencev se je nadaljevalo v šolski projekt, kjer so od ideje čarobnih šotorov (dodatni element učilnice na prostem namenjen delu v majhnih skupinah) do izvedbe skupaj s starši šolski kurikulum izvajali izkustveno. Projekt letošnje generacije pa je ureditev senzornih poti, ki vodijo do čarobnih šotorov
Čarobni šotori
Povabilo na obisk
Izkušnja iz OŠ Ivana Cankarja Ljutomer je pustila svoj pečat v projektu Otroci v permakulturi. Nekaj o tem, si lahko preberete v primerih dobrih praks, več pa izveste na predstavitvenem dogodku projekta Otroci v permakulturi, ki se bo na šoli odvijal 19. junija.